مسول گیرندگان خدمت و صیانت از حقوق شهروندی : سرکار خانم نازیلا استوار
تحصیلات : کارشناس پرستاری
تلفن تماس جهت پیگیری : 07136723622 – داخلی 239
حداکثر زمان پاسوخگویی یک هفته بعد از تاریخ حضور یا ثبت
مسول رسیدگی : خانم نازیلا استوار
اهداف واحد
1- اجرای عملکرد بر اساس منشور حقوق بیمار
2- پیشگیری از بروز تخلفات اداری و رسیدگی به شکایات مردم
3- پرهیز از برخورد سلیقه ای مراجعین و حفظ کرامت و حقوق شهروندی
4- ارتقا آگاهی ارائه دهندگان و گیرندگان خدمت از حقوق و تکالیف به منظور ارتقا انظباط اجتماعی
5- نظر سنجی و رضایت سنجی از بیماران
6- بازدید میدانی از بخش های بالینی و واحد پاراکلینیک و ارائه گزارش
7- رضایت سنجی از همراهان و ارائه گزارش شش ماهه
8- پیگیری امکانات رفاهی بیماران و مراجعین
9- تلاش در پیاده سازی استاندارد های اعتبار بخشی در مرکز و جلب رضایت ارباب رجوع
10- تدوین کتابچه و پمفلت جهت راهنمایی مراجعین
مراجعه کننده گرامی در صورت هر گونه شکایت از خدمات ارائه شده این مرکز
1- شکایات خود را در فرم مربوطه ثبت و در صندوق شکایات بیندازید
2- مراجعه به واحد رسیدگی صیانت از حقوق شهروندی
3- فرم نظر سنجی و رضایتمندی را از مسول بخش و کادر درمانی مراجعه نمایید
لطفا به نکات زیر توجه فرمایید
1- نظرات و شکایات خود را حتی الامکان کوتاه و روشن بیان نمایید
2- چنانچه از فرد خاصی شکایت دارید نام و مشخصات وی را ذکر نمایید
3- نام و نام خانوادگی و همچنین شماره تماس خود را در برگ شکایت ذکر نمایید
به در خواست های بدون نام و مشخصات ترتیب اثر داده نخواهد شد