مسول گیرندگان خدمت و صیانت از حقوق شهروندی : سرکار خانم نازیلا استوار

تحصیلات : کارشناس پرستاری 

تلفن تماس  جهت پیگیری : 07136723622 داخلی 239

حداکثر زمان پاسوخگویی یک هفته بعد از تاریخ حضور یا ثبت

مسول رسیدگی : خانم نازیلا استوار

اهداف واحد

1- اجرای عملکرد بر اساس منشور حقوق بیمار

2- پیشگیری از بروز تخلفات اداری و رسیدگی به شکایات مردم

3- پرهیز از برخورد سلیقه ای مراجعین و حفظ کرامت و حقوق شهروندی

4- ارتقا آگاهی ارائه دهندگان و گیرندگان خدمت از حقوق و تکالیف به منظور ارتقا انظباط اجتماعی

5- نظر سنجی و رضایت سنجی از بیماران

6- بازدید میدانی از بخش های بالینی و واحد پاراکلینیک و ارائه گزارش

7- رضایت سنجی از همراهان و ارائه گزارش شش ماهه

8- پیگیری امکانات رفاهی بیماران و مراجعین

9- تلاش در پیاده سازی استاندارد های اعتبار بخشی در مرکز و جلب رضایت ارباب رجوع

10- تدوین کتابچه و پمفلت جهت راهنمایی مراجعین

مراجعه کننده گرامی در صورت هر گونه شکایت از خدمات ارائه شده این مرکز

1- شکایات خود را در فرم مربوطه ثبت و در صندوق شکایات بیندازید

2- مراجعه به واحد رسیدگی صیانت از حقوق شهروندی

3- فرم نظر سنجی و رضایتمندی را از مسول بخش و کادر درمانی مراجعه نمایید

لطفا به نکات زیر توجه فرمایید

1- نظرات و شکایات خود را حتی الامکان کوتاه و روشن بیان نمایید

2- چنانچه از فرد خاصی شکایت دارید نام و مشخصات وی را ذکر نمایید

3- نام و نام خانوادگی و همچنین شماره تماس خود را در برگ شکایت  ذکر نمایید

به در خواست های بدون نام و مشخصات ترتیب اثر داده نخواهد شد

لیست اخبار صفحه :1