مسئول رسیدگی به امور شکایات: سرکار خانم فاطمه ملکی
تلفن تماس:      071367723622  داخلی  302  
 
 
 
حداکثر زمان پاسخگویی به شکایات شش روز پس از تاریخ ثبت شکایت می باشد
مسئول رسیدگی به امور شکایات                                                                      
مسئول امور رسیدگی به شکایت ها: خانم فاطمه ملکی
تلفن تماس جهت شکایت و پیگیری شکایت : 
07136723622 داخلی 310
اهداف واحد رسیدگی به شکایات:
1- ارتقای سطح مشتری مداری در سازمان
2- افزایش میزان رضایت مندی بیماران و کارکنان از سازمان
3- فعالیت در راستای استقرار برنامه وزارتخانه ای
واحد رسیدگی به شکایات بیمارستان امام حسین (ع) سپیدان  : 
این واحد در بخش اداری مستقر می باشد و تمامی روزهای هفته بجز ایام تعطیل جوابگوی مراجعین محترم و بیماران و همراهان آنان است . چنانچه عزیزان از نحوه خدمت رسانی در هر کدام از واحد های بیمارستان انتقادی و یا شکایتی داشته باشند آماده دریافت انتقاد و شکایات از ایشان می باشد . قابل ذکر است در صورت مراجعه در روزهای تعطیل می توانید به سوپروایزر وقت و یا با شماره تماس                  تماس حاصل فرمائید .  
مراجعه کننده گرامی در صورت داشتن هرگونه شکایت از خدمات ارائه شده در این مرکز:
1- شکایت خود را در فرم مربوطه ثبت ودر صندوق شکایات بیندازید.
2-به سایت بیمارستان، فرم های مورد نیاز،فرمهای بیماران، فرم طرح شکایت از پرسنل و کادر درمانی مراجعه نمایید و پس از پرینت صفحه و تکمیل، آن را تحویل قسمت رسیدگی به شکایات دهید.
3-مراجعه به سایت و تکمیل فرم ثبت الکترونیکی شکایت
4-از طریق ارسال شکایت به سامانه پیامکی 
5-مراجعه به واحد رسیدگی به شکایات مستقر در قسمت مدیریت بیمارستان
لطفاً به نکات زیر توجه فرمایید:
1-نظرات خود را حتی الامکان کوتاه و روشن بیان نمایید.
2-چنانچه از فرد خاصی شکایت دارید ، نام و مشخصات وی را ذکر نمایید.
3- نام و نام خانوادگی و همچنین شماره تماس خود را در برگ شکایت ذکر فرمائید . به درخواست های بدون نام و مشخصات تماس ، پاسخ داده نمی شود .  
3-شماره تماس خود را جهت اطلاع از نتیجه نهایی قید نمایید.
 
 
  مراجعه کننده گرامی لطفا جهت ثبت الکترونیکی شکایت کلیک فرمائید :      فرم الکترونیکی رسیدگی به شکایات 
 
 
 
 
نحوه پاسخگویی به شکایت
رسیدگی به شکایات تلفنی:
مسئول رسیدگی به شکایات شماره تلفن واحد را در اختیار عموم قرار داده و در فلوچارت اعلام نموده تا در صورت داشتن شکایت با این واحد تماس گرفته شود. مسئول واحد درصورت تماس شاکی ، به صحبتهای وی گوش داده ودر صورت امکان موضوع را پیگیری و رفع می نماید. مسئول واحد درصورتی که قادر به رفع مشکل نبود شماره تلفن فرد شاکی را دریافت می نماید تا پس از پیگیری ، نتیجه را به اطلاع شاکی برساند .
رسیدگی به شکایات حضوری:
پرسنــل واحدهای درمانـــی و پاراکلینیک درصــورت مشاهده ی فرد معترض ، وی را به دفتر رسیدگی به شکایات ارجاع می دهند.شاکی با مراجعه حضوری به این واحد مشکل خود را برای مسئول رسیدگی به شکایت مطرح می کند .مسئول رسیدگی به شکایت پس از شنیدن موضوع شکایت با مسئول واحد مربوطه تماس گرفته و از مسئول آن واحد توضیحات لازم را جویا میشود. و در صورت قانع نشدن شاکی ، برگ دریافت شکایت در اختیار ایشان قرار می گیرد تا بصورت مکتوب شکایت ثبت و پیگیری شود و نتیجه حصول گردد . 
رسیدگی به شکایات کتبی:
1-مسئول رسیدگی به شکایت اگرموفق به رفع شکایت نشد، فرم رسیدگی به شکایت را در اختیار شاکی قرار می دهد
2- شاکی پس از تکمیل فرم ، آن را به مسئول رسیدگی به شکایت تحویل می دهد و رسید دریافت می نماید
3-مسئول رسیدگی به شکایت فرم تکمیل شده را برای ریاست بیمارستان ارسال می نماید
4- رئیس بیمارستان پس از رویت فرم ، شکایت را به واحد مورد شکایت جهت پاسخگویی ارجاع می دهد و پس از ثبت در دبیرخانه توسط نامه رسان به مسئول مربوطه تحویل داده میشود
5- مسئول واحد مربوطه باید ظرف مدت یک هفته به شکایت ارسالی پاسخ دهد
6- ریاست بیمارستان پس از بازگشت پاسخ شکایت ، آن را به واحد رسیدگی به شکایت ارجاع می دهد
7-مسئول رسیدگی به شکایت طی تماس تلفنی نتیجه ی اقدامات انجام شده را به اطلاع شاکی می رساند
8- مسئول رسیدگی به شکایت درصورت اعلام رضایت شاکی ،‌ فرم رسیدگی را بایگانی می نماید
9- مسئـــول رسیدگی به شکایت در صــورت عدم رضایت شاکی ، ‌وقت ملاقات حضوری با رئیس بیمارستان تعیین می نماید
10- رئیس بیمارستان پس از ملاقات حضوری با شاکی ، درصورت اعلان رضایت توسط شاکی ،دستور بایگانی می دهد وگرنه به مقامات بالاتر ارجاع می نماید
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
اهداف واحد رسیدگی به شکایات:
۱- ارتقای سطح مشتری مداری در سازمان
۲- افزایش میزان رضایت مندی بیماران و کارکنان از سازمان
۳- فعالیت در راستای استقرار برنامه وزارتخانه ای
 
واحد رسیدگی به شکایات بیمارستان امام حسین (ع) سپیدان  :
این واحد در بخش اداری  مستقر می باشد و تمامی روزهای هفته به ایام تعطیل جوابگوی مراجعین محترم و بیماران و همراهان آنان است . چنانچه عزیزان از نحوه خدمت رسانی در هر کدام از واحد های بیمارستان انتقادی داشته باشند آماده دریافت انتقاد و شکایات آن مدد جویان خواهد بود .

مراجعه کننده گرامی در صورت داشتن  هرگونه شکایت از خدمات ارائه شده در این مرکز:
 ۱- شکایت خود را در فرم مربوطه ثبت ودر صندوق شکایات بیندازید.
۲-به سایت بیمارستان، راهنمای مراجعین، فرم های مورد نیاز فرم طرح شکایت مراجعه نمایید و پس از پرینت صفحه و تکمیل، آن را تحویل قسمت رسیدگی به شکایات دهید.
۳-مراجعه به سایت و تکمیل فرم ثبت الکترونیکی شکایت در قسمت خدمات الکترونیکی
۴-از طریق ارسال شکایت به سامانه پیامکی 
۵-مراجعه به واحد رسیدگی به شکایات مستقر در قسمت مدیریت بیمارستان

لطفاً به نکات زیر توجه فرمایید:
۱-نظرات خود را حتی الامکان کوتاه و روشن بیان نمایید.
۲-چنانچه از فرد خاصی شکایت دارید ، نام و مشخصات وی را ذکر نمایید.
۳-شماره تماس خود را جهت اطلاع از نتیجه نهایی قید نمایید.

نحوه پاسخگویی به شکایت
رسیدگی به شکایات تلفنی:
مسئول رسیدگی به شکایات شماره تلفن واحد را در اختیار عموم قرار داده و در فلوچارت اعلام نموده تا در صورت داشتن شکایت با این واحد تماس گرفته شود.   مسئول واحد درصورت تماس شاکی ، به صحبتهای وی گوش داده ودر صورت امکان موضوع را پیگیری و رفع می نماید.   مسئول واحد درصورتی که قادر به رفع مشکل نبود شماره تلفن فرد شاکی را دریافت می نماید تا پس از پیگیری ، نتیجه را به اطلاع شاکی برساند .

رسیدگی به شکایات حضوری:
پرسنــل واحدهای درمانـــی و پاراکلینیک درصــورت مشاهده ی فرد معترض ، وی را به دفتر رسیدگی به شکایات ارجاع می دهند.شاکی با مراجعه حضوری به این واحد مشکل خود را برای مسئول رسیدگی به شکایت مطرح می کند .مسئول رسیدگی به شکایت پس از شنیدن موضوع شکایت با مسئول واحد مربوطه تماس گرفته و از مسئول آن واحد توضیحات لازم را جویا میشود.

رسیدگی به شکایات کتبی:
۱-مسئول رسیدگی به شکایت اگرموفق به رفع شکایت نشد، فرم رسیدگی به شکایت را در اختیار شاکی قرار می دهد
۲- شاکی پس از تکمیل فرم ، آن را به مسئول رسیدگی به شکایت تحویل می دهد و رسید دریافت می نماید
۳-مسئول رسیدگی به شکایت فرم تکمیل شده را برای ریاست بیمارستان ارسال می نماید
۴- رئیس بیمارستان پس از رویت فرم ، شکایت را به واحد مورد شکایت جهت پاسخگویی ارجاع می دهد و پس از ثبت در دبیرخانه توسط نامه رسان به مسئول مربوطه تحویل داده میشود
۵- مسئول واحد مربوطه باید ظرف مدت یک هفته به شکایت ارسالی پاسخ دهد
۶- ریاست محترم بیمارستان پس از بازگشت پاسخ شکایت ، آن را به واحد رسیدگی به شکایت ارجاع می دهد
۷-مسئول رسیدگی به شکایت طی تماس تلفنی نتیجه ی اقدامات انجام شده را به اطلاع شاکی می رساند
۸- مسئول رسیدگی به شکایت درصورت اعلام رضایت شاکی ،‌ فرم رسیدگی را بایگانی می نماید
۹- مسئـــول رسیدگی به شکایت در صــورت عدم رضایت شاکی ، ‌وقت ملاقات حضوری با رئیس بیمارستان تعیین می نماید
۱۰- رئیس بیمارستان پس از ملاقات حضوری با شاکی ، درصورت اعلان رضایت توسط شاکی ،دستور بایگانی می دهد وگرنه به مقامات بالاتر ارجاع می نماید